Datum/Čas
Datum: 10/06/2022
09:00 - 12:30
Kategorije
Obtoževalci, zavistneži, omalovaževalci, verbalno agresivni, igralci, opravljivci, zamudniki, nevrotiki, manipulatorji, nergači….Koktejl različnih osebnosti, s katerimi se srečujemo na delovnem mestu in s katerimi moramo vsakodnevno sodelovati.
Kako ravnati s težavnimi sodelavci in kako ravnati v primeru konfliktnih situacij?
Pridružite se nam na delavnici:
TEŽAVNI SODELAVCI IN REŠEVANJE KONFLIKTNIH SITUACIJ
Seminar bo potekal v petek, 10. 6. 2022, od 9.00 do 12.30 ure, v v prostorih Narodne univerzitetne knjižnice v Ljubljani, na Leskoškovi cesti 12 (neposredna bližina nakupovalnega središča BTC).
Vabilo s programom – težavni sodelavci in reševanje konfliktnih situacij
PRIJAVNICA-težavni sodelavci in reševanje konfliktnih situacij
Da bi /vodja lahko dobro obvladoval skupino, ki jo vodi in jo uspešno usmerjal proti zastavljenim ciljem , mora biti sposoben uspešno komunicirati. Znati poslušati, sprejemati informacije, opazovati znake, ki spremljajo besedno izražanje – to pomeni biti sposoben razumeti sodelavce. Nekateri vodje imajo v svoji sredini težavne sodelavce, drugi se občasno srečajo z izzivom kako premagati konfliktne situacije. Znati komunicirati pomeni tudi uspešno premagovati takšne težave.
VSEBINA IZOBRAŽEVANJA
- Zakonitost komunikacijskega modela ali zakaj smo si različni?
- Štirje stebri komunikacije.
- Katere zaznavne tipe poznamo in kako komunicirati z različnimi zaznavnimi tipi.
- Kateri zaznavni tip sem jaz?
- Vse o konfliktu in njegovem ozadju.
- Uporabna orodja za uspešno reševanje konfliktnih situacij.
- Različni stili reševanja konfliktnih situacij.
- Moj stil reševanja konfliktnih situacij.
Prijavnico nam pošljite na elektronski naslov, naveden v prijavnici ali pa enostavno izpolnite prijavo na spletni strani.
Prijava na dogodek
Za ta dogodek so rezervacije zaprte.