Datum/Čas
Datum: 10/06/2022
09:00 - 12:30

Kategorije


Obtoževalci, zavistneži, omalovaževalci, verbalno agresivni, igralci, opravljivci, zamudniki, nevrotiki, manipulatorji, nergači….Koktejl različnih osebnosti, s katerimi se srečujemo na delovnem mestu in s katerimi moramo vsakodnevno sodelovati.

Kako ravnati s težavnimi sodelavci in kako ravnati v primeru konfliktnih situacij?

Pridružite se nam na delavnici:

TEŽAVNI SODELAVCI IN REŠEVANJE KONFLIKTNIH SITUACIJ

Seminar bo potekal v petek, 10. 6. 2022, od 9.00 do 12.30 ure, v v prostorih Narodne univerzitetne knjižnice v Ljubljani, na Leskoškovi cesti 12 (neposredna bližina nakupovalnega središča BTC).

Vabilo s programom – težavni sodelavci in reševanje konfliktnih situacij

PRIJAVNICA-težavni sodelavci in reševanje konfliktnih situacij

Da bi /vodja lahko dobro obvladoval skupino, ki jo vodi in jo uspešno usmerjal proti zastavljenim ciljem , mora biti sposoben uspešno komunicirati. Znati poslušati, sprejemati informacije, opazovati znake, ki spremljajo besedno izražanje – to pomeni biti sposoben razumeti sodelavce. Nekateri vodje imajo v svoji sredini težavne sodelavce, drugi se občasno srečajo z izzivom kako premagati konfliktne situacije. Znati komunicirati pomeni tudi uspešno premagovati takšne težave.

VSEBINA IZOBRAŽEVANJA

  • Zakonitost komunikacijskega modela ali zakaj smo si različni?
  • Štirje stebri komunikacije.
  • Katere zaznavne tipe poznamo in kako komunicirati z različnimi zaznavnimi tipi.
  • Kateri zaznavni tip sem jaz?
  • Vse o konfliktu in njegovem ozadju.
  • Uporabna orodja za uspešno reševanje konfliktnih situacij.
  • Različni stili reševanja konfliktnih situacij.
  • Moj stil reševanja konfliktnih situacij.

Prijavnico nam pošljite na elektronski naslov, naveden v prijavnici ali pa enostavno izpolnite prijavo na spletni strani.

Prijava na dogodek

Za ta dogodek so rezervacije zaprte.