Datum/Čas
Datum: 03/02/2021
09:00 - 13:00
Kategorije
Z ASERTIVNOSTJO DO UČINKOVITE KOMUNIKACIJE
Imaš občutek, da te sodelavka/sodelavec enostavno ne razume, kaj ji/mu želiš povedati? Te sodelavec/sodelavka spravlja ob živce s svojo komunikacijo? Imaš občutek, da se s šefom/šefico enostavno ne slišita in da komunikacija med vama ne steče? Ne vidiš izhoda in si obupal/a? Hodiš domov čustveno izčrpan(a), izžet(a), se jeziš ali pa si velikokrat v konfliktih?
Ne obupaj, pridobi še več znanja in se opolnomoči.
Čas je, da spoznaš zakonitost komuniciranja in se osvobodiš čustvene vpletenosti.
Na webinarju spoznaš:
- Osnovne zakonitosti komuniciranja in osnovno zakonitost komunikacijskega modela (notranji-psihološki in zunanji dejavniki, ki definirajo našo komunikacijo).
- Razlika med agresivno, pasivno in asertivno komunikacijo.
- Katere tipe osebnosti poznamo, značilnost posameznega tipa, kateri tip osebnosti si ti in kaj to pomeni za tvoje medosebne odnose.
Zaradi boljšega razumevanja osnovnih zakonitosti komuniciranja in dinamike medosebnih odnosov, priporočamo tudi udeležbo na webinarju: Težavni sodelavci in orodja za uspešno reševanje konfliktnih situacij, ki poteka v petek, 05.02.2021 s pričetkom ob 09.00 uri . Udeležba na obeh seminarjih ti da zaokroženo celoto potrebnega znanja za vzpostavljanje in ohranjanje boljših medosebnih odnosov na delovnem mestu.
Kotizacija za udeležbo na enem webinarju je 100,00 eur (nismo DDV zavezanec), kotizacija za udeležbo na obeh je 160,00 eur.
Zaradi lažjega dela je število mest omejenih. Ne odlašajte in se prijavite. Naj se spremembe v vaših odnosih pričnejo danes.
V polje “PLAČILNI PODATKI” vpišite:
Fizične osebe: Ime in priimek, naslov za izstavitev računa.
Pravne osebe: Naziv plačnika, naslov, in ID za DDV.
Prijava na dogodek
Za ta dogodek so rezervacije zaprte.